אבי החטוף מבקש: "הוסיפו שעת לימוד למען החטופים"

    מהדורת הבוקר No Comments on אבי החטוף מבקש: "הוסיפו שעת לימוד למען החטופים"

    הרב אלחנן דנינו, אביו של החטוף אוֹרִי בן עינב, ב'מהדורת הבוקר: "מרגיש שמה שהמפגינים צועקים תלוש מהמציאות". דנינו סיפר: "שתי חטופות ששוחררו התחזקו בשמירת שבת בהיותן בשבי, הן חוו גילויי השגחה פרטית מפעימים", וביקש: "קורא לאימהות בחורי הישיבות: השנה תשלחו את בנכם לשעה אחת נוספת של לימוד יומי בימי בין הזמנים למען החטופים"

    בחורי ישיבה בלימוד • אילוסטרציה צילום: ללא קרדיט
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנערות ממחאת השמאל האלימה בשם ה'חטופים': הרב אלחנן דנינו, אביו של אוֹרִי בן עינב החטוף בעזה: "מרגיש שמה שהמפגינים צועקים תלוש מהמציאות, אבל כל הורה לחטוף יכול לבחור בעצמו כיצד לפעול. אנו מאמינים שהפעולה היחידה שבאמת מועילה היא מול התהילים וספר המשניות. ההתמודדות בדרך הטבע היא קשה מאוד. היא משפיעה הן על המצב הנפשי והן על המצב הפיזי, אבל הקב"ה שולח כוחות בכל רגע. התפילות של עם ישראל מחזקות אותנו".

    דנינו הוסיף: "הזדעזעתי לשמוע אב אחר שתוקף את הממשלה שהפנתה תקציבים לישיבות על חשבון הצבא".

    דנינו סיפר: "מטה החטופים פנה אליי והתבקשתי לסייע בקמפיין לציבור החרדי. היינו אצל מרן הרב זילברשטיין יחד עם חטופות ששוחררו, היינו אצל האדמו"ר מצאנז ועוד רבנים. לאט לאט מבינים שמה שחשבו שיסייע לא בהכרח יעזור ולכן פונים להקב"ה. שתי החטופות ששוחררו התחזקו בשמירת שבת בהיותן בשבי, הן חוו גילויי השגחה פרטית מפעימים".

    לסיום, פנה דנינו בבקשה מיוחדת: "אני קורא לאימהות בחורי הישיבות: השנה תשלחו את הבחור לשעה אחת נוספת של לימוד יומי בימי בין הזמנים למען השבת החטופים. בזכות זה נראה אותם בחזרה עוד לפני פסח בעז"ה".

    האזינו



    0 תגובות